this is my truth tell me yours

Arra gondoltam, hogy en is megprobalkozok vele. Megprobalkozok azzal, hogy megosztom mit gondolok es erzek. Mert minden egyen gondolatai es erzesei fontosak. Egyedulalloak. Az az o sajat igazsaga. Ez pedig itt az enyem. Az en megkerdojelezheto es megkerdojelezendo igazsagom az eletrol. Az eletemrol.

Self-reflection has started

2008.07.05. 18:10 | This is my truth | Szólj hozzá!

Gondolom ugy illik, hogy eloszor bemutatkozzak.

A 20-as eveimben jarok. A masodik feleben. Sok mindent lattam es megeltem. Megtobb mindent meg nem.

Milyen vagyok? Sokat elerni akaro. Figyelmes es turelmetlen. Alazatos es onzo. Figyelmetlen. Osztonos. Gyors. Szenvedelyes es jeghideg. Baratsagos es szivtelen. Onfelaldozo es kegyetlen.

Sokfele mint minden ember. Neha ugy erzem, hogy tudom ki vagyok. Neha belemhasit az erzes, hogy fogalmam sincs rola.

Mindig sokat akartam elerni.

Kepek a gyermekkorombol. Egeszen koran mar arra vagytam, hogy valami rendkivulit erjek el. Arrol almodoztam, hogy nagy dolgokat viszek veghez. Ismert es elismert leszek.

Aztan az ember kulonbozo eletfazisaiban megkerdojelezi, hogy kicsoda, milyen es mit akar elerni tulajdonkeppen. De azt hiszem, hogy ez igy van rendjen. Ettol jutunk el mi emberek A-bol B-be.

Nos ez a blog ebbol a nagyon onzo es praktikus okbol jott letre. Igen, ez a helyes kifejezes. Hogy a mindennapi tortenesek mellett, illetve reszben azokra reflektalva ujra vegiggondoljam, ki is vagyok es mit is akarok kapni az elettol. Adni masoknak. Aztan meglatjuk.

Az utazas megkezdodik. Tessek jol megkapaszkodni. Indulunk.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thisismytruth.blog.hu/api/trackback/id/tr22554745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása